miércoles, 14 de enero de 2015

Regalos navidades // Christmas gifts

 Today I would like to show you some of the Christmas gifts I made for my family! In first place I repeated model, with this Dragon dance bracelet, but in this case in forest green shades, one of the favorite colors of my mother.

Hoy me gustaria enseñaros algunos regalos de navidad que hice a mi familia. En primer lugar repito modelo con la pulsera dragon dance, en color verde botella. Uno de los favoritos de mi madre.

I made this necklace for my aunt, using motifs from the Biloba's book "Perles tisees", a highly recomended book. 

A mi tia le regale este collar usando motifs del libro de Biloba "Perles tisses", un libro muy recomendable.
The last gift was also for my aunt, a flower brooch made with beaded beads in white and black color. It was her idea.

El ultimo regalo tambien fue para mi tia, un broche con una flor formada por bolas forradas en color negro y blanco. Fue una idea suya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario