domingo, 5 de agosto de 2012

Pulsera mississippi // Mississippi bracelet


I have been making this delica beads bracelet this last week. It takes a lot of hours, and a lot of delica beads colours (I finished 4 colorus while I was doing it) but it worths, at least under my point of view. The models is from perlenmuster, you can find here the pattern, but you have to pay for it. It is a mix of peyote and herringbone, with a very interesting effect.

Pues a esto me dedique estos dias, la verdad me llevo bastante chollo. Es un modelo de perlenmuster, pero es de pago. Aqui lo podeis encontrar, pero es de pago. La verdad es que me costo sus horitas, y sus delicas, se me acabaron cuatro colores jajaja, pero es una pulsera que desde la vi me gusto mucho, asi que no me arrepiento, espero que os guste!

3 comentarios: